Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pevnostní kontrola stromečkového závěsu turbínového kola leteckého motoru
Čepica, Vojtěch ; Svoboda, Miroslav (oponent) ; Chromek, Lukáš (vedoucí práce)
Hlavním centrem pozornosti této bakalářské práce je pevnostní analýza stromečkového závěsu turbínového kola leteckého motoru. První část práce je věnována problematice leteckých motorů a různým druhům uchycení rotorových lopatek. Další kapitoly práce jsou věnovány samotnému výpočtu. V případě analytického výpočtu byly použity známé vztahy a pro numerický výpočet se využil program ANSYS Workbench založený na metodě konečných prvků. V závěru bakalářské práce se oba přístupy navzájem porovnaly.
Deformačně-napěťová analýza axiálního turbínového kola turbovrtulového motoru
Kolárik, Matej ; Ing. Petr Navrátil, Ph.D (oponent) ; Skalka, Petr (vedoucí práce)
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá tvorbou a následnou analýzou výpočtového modelu turbínového kolesa turbovrtuľového motoru TP 100 novonavrhnutého Prvou Brněnskou Strojírnou Velká Bíteš. Úloha je riešená v konečnoprvkovom systéme ANSYS využitím cyklickej symetrie. Do úvahy sú brané predpätia získané statickými analýzami zahŕňajúce vplyv otáčok, zvýšenej prevádzkovej teploty a budenia od statorových lopatiek. Následne sú spočítané modálne analýzy využívajúce získané predpätie, a taktiež harmonické analýzy predstavujúce prevádzkový a rezonančný stav. Z výsledkov vyplýva, že vlastnosti riešenej turbíny najvac ovplyvňuje zvýšená teplota. Pri prevádzke
Turbodmychadla vznětových motorů
Fňukal, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší zabývající se turbodmychadly vznětových motorů. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První část pojednává o pozitivech přeplňování, historii a principu přeplňování. Druhá část popisuje jednotlivá konstrukční řešení. Třetí část je zaměřena na systémy regulace. Poslední část je věnována vývojovým trendům turbodmycha-del.
Výroba turbínového kola metodou přesného lití
Fendrich, Tomáš ; Ostratický, Marek (oponent) ; Myška, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována výrobě turbínových kol metodou přesného lití. Jsou v ní uvedeny základní principy přesného lití, dále popis výroby forem na voskové modely, volba voskových směsí, používané materiály při výrobě skořepin a popis nejpoužívanějších materiálů k samotnému lití turbínového kola. Dále je uveden krátký přehled technologií vakuového odlévání. Na závěr práce je z materiálu A 890 Gr4A turbínové kolo odlito.
Design of thread connection of turbocharger turbine wheel and rotor shaft
Oboňa, Matúš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Dlugoš, Jozef (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on the concept of threaded connection of the turbine wheel and shaft. At the beginning are described current welding methods of the turbine wheel and shaft connections as well as methods of the compressor wheel and shaft connections. Four possible concepts were designed and evaluated, and the best concept was chosen. For this concept was calculated tightening torque and concept was evaluated in terms of turbocharger operating conditions.
Modální analýza turbínového kola pro letecký motor
Drahý, Jan ; Nehybka, Jindřich (oponent) ; Malenovský, Eduard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modální analýzou turbínového kola leteckého motoru. První část se zabývá modální analýzou výpočtového modelu turbínového kola a izolované lopatky s využitím cyklické symetrie v programovém prostředí ANSYS. Tato část práce si stanovuje za cíl určení závislosti vlastních frekvencí na provozních parametrech motoru. Druhá část práce řeší úlohy experimentálním modelováním. Výsledky získané experimentálním modelováním jsou srovnávány s výsledky výpočtového modelování. Cílem práce je vytvoření Campbellova diagramu a stanovení intervalu kritických otáček turbínového kola.
Design of thread connection of turbocharger turbine wheel and rotor shaft
Oboňa, Matúš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Dlugoš, Jozef (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on the concept of threaded connection of the turbine wheel and shaft. At the beginning are described current welding methods of the turbine wheel and shaft connections as well as methods of the compressor wheel and shaft connections. Four possible concepts were designed and evaluated, and the best concept was chosen. For this concept was calculated tightening torque and concept was evaluated in terms of turbocharger operating conditions.
Výroba turbínového kola metodou přesného lití
Fendrich, Tomáš ; Ostratický, Marek (oponent) ; Myška, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována výrobě turbínových kol metodou přesného lití. Jsou v ní uvedeny základní principy přesného lití, dále popis výroby forem na voskové modely, volba voskových směsí, používané materiály při výrobě skořepin a popis nejpoužívanějších materiálů k samotnému lití turbínového kola. Dále je uveden krátký přehled technologií vakuového odlévání. Na závěr práce je z materiálu A 890 Gr4A turbínové kolo odlito.
Deformačně-napěťová analýza axiálního turbínového kola turbovrtulového motoru
Kolárik, Matej ; Ing. Petr Navrátil, Ph.D (oponent) ; Skalka, Petr (vedoucí práce)
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá tvorbou a následnou analýzou výpočtového modelu turbínového kolesa turbovrtuľového motoru TP 100 novonavrhnutého Prvou Brněnskou Strojírnou Velká Bíteš. Úloha je riešená v konečnoprvkovom systéme ANSYS využitím cyklickej symetrie. Do úvahy sú brané predpätia získané statickými analýzami zahŕňajúce vplyv otáčok, zvýšenej prevádzkovej teploty a budenia od statorových lopatiek. Následne sú spočítané modálne analýzy využívajúce získané predpätie, a taktiež harmonické analýzy predstavujúce prevádzkový a rezonančný stav. Z výsledkov vyplýva, že vlastnosti riešenej turbíny najvac ovplyvňuje zvýšená teplota. Pri prevádzke
Modální analýza turbínového kola pro letecký motor
Drahý, Jan ; Nehybka, Jindřich (oponent) ; Malenovský, Eduard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modální analýzou turbínového kola leteckého motoru. První část se zabývá modální analýzou výpočtového modelu turbínového kola a izolované lopatky s využitím cyklické symetrie v programovém prostředí ANSYS. Tato část práce si stanovuje za cíl určení závislosti vlastních frekvencí na provozních parametrech motoru. Druhá část práce řeší úlohy experimentálním modelováním. Výsledky získané experimentálním modelováním jsou srovnávány s výsledky výpočtového modelování. Cílem práce je vytvoření Campbellova diagramu a stanovení intervalu kritických otáček turbínového kola.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.